Nyheder

Få hjælp til APV

Alle virksomheder med ansatte skal ifølge dansk lovgivning udarbejde en skriftlig Arbejdspladsvurdering (APV). Det er arbejdsgiverens ansvar, at det bliver gjort, samt at medarbejderne bliver inddraget i processen.

Hvad får jeg og min virksomhed ud af en APV?

Med APV og den rette handlingsplan, er du ikke blot klar til arbejdstilsynets besøg, men du øger også dine medarbejderes trivsel og miljø. Alle ting, der i sidste ende kommer din virksomhed til gode.

 

Dit udbytte ved en APV fra Lekon Rådgivning:

  • En simpel APV som er nem at udføre
  • Overblik over arbejdsmiljøproblemer
  • Forbedret medarbejdertrivsel og arbejdsglæde
  • Mere tid til din kerneforretning
  • Du bliver klar til Arbejdstilsynets besøg

 

Vores APV-pakke indeholder:

  • Udarbejdelse af APV skema
  • Gennemførelse af elektronisk APV for alle medarbejdere
  • Indsamling af data
  • Udarbejdelse af APV rapport
  • Hjælp til analyse af APV resultater
  • Hjælp til udarbejdelse af handlingsplan

 

Læs mere om APV-pakken HER

Er dette relevant for dine venner eller kolleger?
Del denne side direkte på de sociale medier via nedenstående knapper: