Kursus i Ledoc Administratorkursus

Gennemsnitlig vurdering

Dit udbytte af Ledoc Administratorkursus

Vi vejleder dig gennem opsætningen af dit system. Her får du lov til at arbejde med en række af de grundlæggende funktioner, herunder:

Opsætning af grundsystemet, bl.a. ”teams” og ”lokationer”

Oprettelse af medarbejdere, leverandører, udstyr og dokumenter

Opsætning og tilknytning af vurderingslister

Fremgangsmåde ved kompetencevurdering af medarbejdere samt vurdering af dokumenter, leverandører og udstyr

Registrering og håndtering af afvigelser og forbedringsforslag

Forudsætninger

For at få det optimale ud af kurset bør du have grundlæggende it-færdigheder samt kendskab til din virksomheds organisering. Du skal være oprettet i din virksomheds Ledoc System, og vi anbefaler at du har været logget ind i systemet forud for kurset. For at opnå det fulde udbytte af kurset, bør du (i det omfang det er muligt) medbringe følgende på kursusdagen:

Bærbar eller tablet med mulighed for adgang til trådløst internet

Oversigt over geografiske lokationer og enheder (kontorer, værksteder, biler m.v.)

Oversigt over geografiske lokationer og enheder (kontorer, værksteder, biler m.v.)

Oversigt over udrustning, måleudstyr og øvrigt udstyr som skal styres og efterses

Tidligere udarbejdede kompetencevurderinger af medarbejdere, alternativt oversigt over krav til kompetencer

Oversigt over væsentlige leverandører og evt. underleverandører som du ønsker at styre

Digitale kvalitetsstyringsdokumenter, eks.formularer, procedurer, instruktioner og håndbøger

Brug for hjælp?

Vi hjælper man-tors 8-16, og fre 8-15

Søger du et bestemt kursus eller en særlig kursuspakke?

Vi står klar til at hjælpe dig med fx at sammensætte en kursuspakke som matcher din virksomheds behov. Kontakt os for at få et uforpligtende tilbud på en skræddersyet pakkeløsning